خانه / شیر پیسوار / شیرپیسوار و کاربردهای آن

شیرپیسوار و کاربردهای آن

شیر پیسوار

شیر پیسوار وسیله‌ای برای کنترل آب در لوله کشی‌های ساختمانی است. شیرپیسوار دو دهنه برای ورود و خروج آب دارد و با وجود دسته‌ای که روی آن تعبیه شده است، می‌توان جریان آب را قطع و وصل کرد، علاوه بر آن با کمک آن دسته می‌توان فشار آب خروجی از آن لوله را نیز تنظیم کرد.

مزیت‌ شیر پیسوار

با وجود یک توری یکپارچه از جنس استیل ضدرنگ ( SS 304 ) مقاومت توری را در برابر خوردگی و باز و بست آن جهت نظافت از املاح و ناخالصی های داخل آب بالا می برد .

این شیر ها از برنج ساخته شده و درونشان سوراخی جهت عبور آب قرار داده شده است.

اگر دسته پیسوار باز باشد آب درون آن جریان می یابد چنانچه دسته را ۹۰ درجه بچرخانیم تراز سوراخ (معبر آب) عمود بر جریان آب قرار گرفته و مانع عبور آب درون آن می شود.

شیر پیسوار چیست؟

از ویژگی‌های شیر پیسوار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روکشی معمولا از جنس نیکل و کروم بر روی بدنه شیر پیسوار وجود دارد. شیر پیسوار می‌تواند فشار زیاد آب و دمای بالا را تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد تحمل کند. دسته پلاستیکی شیر پیسوار، با توجه به کاربرد آن برای لوله‌های آب گرم یا سرد، با دو رنگ قرمز و آبی مشخص شده است. از دیگر خصوصیات چشمگیر این شیر می‌توان به عمر طولانی آن اشاره کرد. با یک بار نصب نیازی به تعویض یا تعمیر آن پیدا نمی‌کنید.

انواع شیر پیسوار

این محصولات از لحاظ جنس، مدل و سایز دارای تنوع می باشند. شما می توانید این محصول را در دو جنس به صورت شیر پیسوار برنجی و شیر پیسوار چدنی در بازار تهیه کنید.

از طرفی به دو نوع فیلتردار و بدون فیلتر نیز دسته بندی می شوند.

طبیعتاً نوع فیلتردار این محصول مزیت بیشتری نسبت به نوع بدون فیلتر آن دارد.

درباره ی pisvr

همچنین ببینید

شیر پیسوار

شیر پیسوار

شیر های پیسوار ساختار بسیار ساده ای دارند. این نوع شیر یعنی شیر پیسوار در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *